Alla inlägg under augusti 2010

Av Katjis - 29 augusti 2010 21:24

Idag har jag letat och letat..

Jag har sökt på allt möjligt och prövat massa olika.. Men inget verkar fungera. Eller ja nu fundera det lite bättre ändå men är inte helt säker på att lösningen håller.. Blir kanske att formatera om datorn då.. Går säkert enkelt att lösa menmen..


Tillbaka till skolan!

Imorn ska jag tillbaka till skolan. Men jag ska inte börja studera utan sluta    Nå kommer jag sakna skolan en dutt eller två. Alla kurser jag kommer att läsa.. Åhh..

Jajja det var inget för mig helt enkelt  Jag får la hoppas på att jag får något jobb snart.

Av Katjis - 28 augusti 2010 22:27

Dessa program har jävlats med mig för länge...

Jag har haft problem till å från med dessa två program.. Så min Cad ritning blev sen.. Gick inte att rita på skolan och inte hemma..

Jag funderade i månader vad felet kunde vara.. Jag fann det!


Men Photoshop håller än på att jävlas...

Har haft problem i snart 1 år med samma varning ang minnet.. Men jag kan inte komma på lösningen. I början trodde jag att jag hade för mycket på C: vilket jag även hade. Då jag börja studera sluta jag med Photoshop. Fanns inte tid till att bara lalla på..


Youtube.com gav mig svaret på viretuella minnet!

Jag hade så svårt att fatta uppgiften jag fick. Så jag börja googla runt och kika runt på youtube.com. Där fann jag svaret. När jag ritade mina ritningar så tröck jag på delete. Så jag rita och ritade och deletade ibland.. Då kunde jag inte rita nå mer. Jag försökte klicka på ett sträck men pekaren hoppa bara över mitt sträck.


Felet var ESC.

Kolla runt på youtube.com och då var det en som presentera att man ska trycka på ESC då och då.. Detta tydligen för att man ska radera det man raderat. Själva ritningen var inte stor. Jag kunde aldrig göra dem större än 165 kb. Efter det att jag börjat trycka på ESC kunde jag rita klart ritningen!


ESC och Photoshop, nä.

Det fungerar inte att trycka på ESC iallafall.. Det står:

Test yta: 3,40 GB/1000,3 M. Blir att fortsätta grubbla vidare imorn.. Euu.

Och på det hela så lever min stationära dator ett eget liv..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards