Alla inlägg under juli 2011

Av Katjis - 29 juli 2011 23:15

Det är ju så gott!  

Något jag och pojkvännen har gemensamt är puddingar!   Men varför finns inte dessa i Sverige?   Det enda jag sett är typ Jacky. I Finland har de så mycket mer att välja på   Men även då Jacky.


Det är ändå Power Cow, Arla.

Trots att det är Arla som tillverkar puddingarna så finns de inte i Sverige! Varför?!   De är ju såååå goda   Mmm! Vissa av dom är även låglaktos  


Jacky..

Puddingen Jacky tycker jag är så fast och smakar så mycket vatten. KIDUS, Valio och POWER COW, Arla är så mycket godare. Mums!  


När jag skulle betala.

Den personen som stod i kassan frågade mig om jag ville ha mina puddigar i en liten vanlig genomskilning påse. Detta var väldigt vänligt och klokt  Då personen i kassan började packa ner mina puddigar i påsen. (Antagligen för att inte riskera så att innehållet rinner ner i "min" kasse.)


Även med kläder.

Detta gäller även med kläder. De frågar mig om jag vill ha kläderna i en påse Så de börjar vika ner kläderna i påsen    Och om de märker att någon förpackning läckt så plockar de direkt fram trasa samt medel och putsar bort gryllet  Great!

Av Katjis - 28 juli 2011 19:29

Wiiiieho!  

Satt och glodde på TV och då såg jag att nya avsnitt ska sändas någon gång i augusti! Wie! Så jag längtar!  


Letat och letat..  

Jag har sökt information om det kommer att komma fler avsnitt. Det gör det!  

Men vette tusan vilka som kommer vara med  Såg Maria Montazami, Agnes Nicle Winter och någon ny kvinna. Men ingen Päivi Hacker  Hon var ju klart min favorit   Så jäklar soft. Får hoppas att hon finns med även denna säsong  


Och självklart står det inget på TV3s hemsida...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards