Alla inlägg under november 2011

Av Katjis - 5 november 2011 15:45

En kväll.

Jag skulle släcka akvariet för kvällen då jag la märket till den lilla parveln. Tyckte ögat såg lite ljust ute men tänkte att det var nå reflektioner.. Dagen efter såg jag att det inte var nå reflektion utan att ögat hans var grumligt 


1 prick.

Efteråt såg jag att det fanns 1 vit prick i ögat. Och dagen efter var det 2 prickar. Men då hade det grumliga minskat. Jag startade direkt i gång filtret och la i salt. Nu 1 vecka senare är det 1 prick kvar. Jagt böt vatten och saltade igen och nu ser jag inget vitt    Ögat ser doch inte friskt ut


Typ snor eller nå!?  

Har även sett nå vitt gegg komma ur näsan på han! Och denna gång var det inte någon mask och dessutom kom gegget nu ur båda näsborrarna  Han åt som typ upp de eller nå.. Han försökte först gnugga loss det. Nu har han kvar lite vid ena näsborren   Helt mysko. Undra om salamandrar kan blir förkylda?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards