Alla inlägg under januari 2012

Av Katjis - 1 januari 2012 15:28

Då jag var så nöjd 

Jag blev otroligt nöjd med de gröna linserna som jag köpte Så jag valde att köpte 2 till fast i andra färger då.

Jag köpte Biomedics 55 Evolution Color Brown och Oliv. Me likes! De bruna gör "världen" mycket mörkare. Men det påverkar mig inte. Det är som att gå runt med solglasögon


Smutsiga.

Efter att jag har haft i linserna mer än 12 timmar så krävs det att de rengörs. De blir som smutsiga. Men det gäller la generellt sätt nästan alla månadslinser 

Tyvärr så han jag Biomedics color green Typiskt... Men här kommer andra jämförelser.

Men på denna bild har jag i färgen Oliv och på den andra färgen Green. Syns en viss skillnad   

 


Jämförelse mellan  Focus soft color green och Biomedics Oliv. Samt Oliv och Freshlook color blends green Toric.

   

Och för de som är intresserade av Freshlook colorblends Toric så finns de att köpa här http://www.lens.com/contact-lenses/lens255.asp

De är en aning tjockare än vanliga linser men sitter ändå bekvämt... Bara det att dom passar inte mina ögon så värst bra.. Det var inte några direkt strul att handla därifrån. Leveranstiden var ganska lång.. Men annars helt bra  



Och då de bruna! Coolish!

   





Båda ögonen i brunt. Får se vad det blir att testa nästa gång  Tror det blir Mandarin å något annat  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards