Alla inlägg den 11 november 2010

Av Katjis - 11 november 2010 20:30

Vänt på dygnet..

Den senaste tiden har jag börja kliva upp kring klockan 14.. Bör ta och vända tillbaka det..


Får man skylla på alla filmer/serier som går på kvällen/natten?

Varför ska det alltid gå så bra serier och filmer på natten  Väl när jag börjat se en film/serie så vill jag se hela.. Även om filmen är kass..


Igår slamsög jag akvariet.. Med min Eheim slamsug  

Var inte så mycket skit i akvariet och väl när jag var klar så satte jag mig på stolen brevid och studerade mitt mitt lilla djur 


Det var DÅ jag såg.. äcklet..

Ett sa*ans klockdjur  Är ganska så säker på att de är ett.. Har inte sett någon mask på ett bra tag.. Så antagligen därför klockdjuren ploppat upp igen..

Är som att välja mellan Planaria eller vorticella.. Vilket är bäst?! 


Vorticella Vr planaria.. 


Vorticella: 

+Inte farliga

+äter smuts

+salamander verkar inte ha något emot dem.

-Ser äckligt och ovårdat ut.

-stockar igen innerfiltret

-Förökar sig fort!


Planaria: 

+Inte farliga

+Äter smuts

+Äter Vorticella

+Min salamander gillar att leka med dem..

+De syns knappt (Om de inte är i enorma mängder)

+De gömmer sig från ljus!

-Vidiriga

-Förökar sig fort

-Synliga för ögat 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards