Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Katjis - 9 oktober 2011 16:11

Fällan.

Det var den första boken jag läste som författaren Michael Connelly har skrivit 

Han har skrivit en massa böcker  Men jag har lite svårt att fatta i vilken ordning alla kommer i  Så frågan är den.. Ska man läsa alla böcker om handlar om Harry Bosch först och sedan Rachel Walling och sedan Terry McCaleb? Eller kanske ja läsa dom eftr de årtal de skrivits? Svårt att veta..


Gatans lag.

Jag köpte för någon vecka sedan boken "Gatans lag" som han skrivit och jag märke då att i den boken som fanns även karaktären Harry Bosch med.. Jag tänkte då dessa böcker måste vara någon "serie" fast ur olika karaktärers perspektiv? Så jag såg att boken "I lagens limo" kom före "Gatans lag" så nu har jag investerat mig den boken  


Letade efter "I lagens limo"

Gick runt i bokaffären och letade men hittade den inte  Bläddrade lite i andra böcker och funderade på vad "The lincoln lawyer"  är. Då såg jag att den har tidigare utkommit under namnet "I lagens limo"  Nu ska jag börja läsa



Om de finns någon som väill sälja Michaels böcker så köper jag dom gärna  


Min salamander åt igår  

Hoppas han inte är förstoppad. Han ser ganska rund ut runt magen  Undra om man kan röntga ett sånt litet djur? 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards