Alla inlägg den 4 september 2011

Av Katjis - 4 september 2011 15:30


Focus SoftColor Evergreen  

Dessa är kanon! Som bilden visar så är dessa linser bäst hittills! Det syns lite grönt på ögonvitan men inte lika märkbart som med Freshlook. Men det lite oväntade är den att jag ser i en ljusgrön nyans!   Linserna har inte hål för pupillen. Denna lilla nyans skillnad är så liten så att det inte stör.  

Focus Evergreen                    Orginal

Freshlook..Tro det eller ej men Freshlook justerar även till mitt brytningsfel!! Då jag har i Freshlook Amethyst på ena och Focus på det andra så ser jag mycket skarpare med Freshlook.   








Focus Evergreen                       Freshlook Amethyst. Får se om det är samma om jag skiftar öga.






Hoppas på att Focus även kommer att komma med toriska linser. Linserna hänger inte alls på samma sätt.  

Det syns inte ett fult mellanrum runt kring pupillen.

Sen så ser de inte lika fejk ut. Eller ja linsen är ju lila


så är ju lila så klart det ser fejk ut!


Men om man jämför med Freshlook One-day color green så syns

hänget "falskheten" tydligt ändå  Fast bilden jag tog då blev ganska kass

så kan inte jämföra direkt. Får ta en bättre bild.Diametern på denna lins är mindre än båda dom andra.







Hoppas verkligen på att de toriska sitter bättre! Nästa jag ska pröva är Biomedics 55 Evolution Green.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards