Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Vad människor är modiga då de vågar ställa upp i "TV".

Av Katjis - 15 november 2010 12:50

Jag hade aldrig vågat göra det..

Är det pga pengarna som folket ställer upp på olika TV program? Eller att de får riktig hjälp eller vill bli kända?  

Jag hade inte våga ställa upp på något program..


Jag tycker la mer eller mindre att det är förnedrande.. (Anna Anka)

Om jag själv skulle ställa upp på det hade jag nog inte mått så bra.. Men alla är vi olika och dessa personer är då modiga   Jag är för vek. Jag borde kanske inte prata för mycket om programmet då jag inte kikat på det själv.. Men då borde jag egentligen skylla på trailers 


De visar antagligen det värsta..

Trailern som de visar har då gjort att jag valt att skippa se programmet. Kanske för att jag själv sitter i samma  båt som personerna de visar i trailern Varför byta Anna Skipper till AnkaSkippers trailsers var inte direkt avskräckande 


Lyxfällan..

Vad får man egentligen ut utav att ställa upp på det programmet? Har sett ett antal avsnitt men enligt mig så är det för mycket "dåligt" är "bra. Jag har int så bra ekonomi och spenderar la pengar på mindre vettiga grejjer ibland   Men de flesta personer är nog medvetna om deras egna problem.. De söker åtminståne till rätt program.. Jag vill då inte bli påmind om de misstag jag gjort och dessutom få höra om och om igen vad man gjort  


Men samtidigt är det bra TV.

Kan tänka mig att många som tittar får mycket tips på hur de själv ska hålla kolla på pengarna  Och även de som är med i programmet.. Men jag hade skämts så mycket utav att ställa upp på programmet. Måste ändå säga att personerna som ställer upp är guldvärda för sveriges befolkning.  


Befolkningen måste gilla programmet.

Är trots allt människor som kollar på det. Och det bör la inte bero på att de gillar att titta på hur personerna blir påminda om felsteg de tagit.

Kan inte tänka mig vilken sits de är. Jag skulle vara för feg för att ställa upp för de svenska folket  

Tack för att ni vågar gör bra TV  

 
 
Lyllan Blogglus

Lyllan Blogglus

15 november 2010 13:54

Ja, självklart tycker man ju alltid olika, och vill olika saker.Pengar eller kändisskap är nog en utav de vanligast orsakerna till att man ställer upp

http://gasoline.bloggplatsen.se

Katjis

15 november 2010 17:05

Jag kan tänka mig att Big brother är ett program som enbart ger pengar och kändisskap. Men ställa upp te.x lyxfällan.. Dem hjälper till med att ordna deltagarnas ekonomi och dyl.. Men ger inte enligt mig direkt kändisskap eller direkta pengar. Så där borde det egentligen vara hjälp. Jag skulle nog se det annorlunda om jag hade varit i en annan sits. Tur att alla int är lika feg som jag:) Jag hade tagit pengarna och flytt landet;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katjis - 12 april 2016 13:13

Ja jag fick uppleva något väldigt intressant idag som jag tänkte var värt att nämna. Jag är nu gravid i vecka 22 + 4 dagar.   Och jag har under 15 veckor gått runt och trott jag fått foglossningar.  Jag har även generell ledlaxitet så för mig föll de...

Av Katjis - 8 april 2016 13:31

Lärt mig mycket! Det var så oroligt mycket information på en gång så jag kan nog omöjligt lagt allt på minnet. Hästen hade som tidigare nämnts underbett. Och detta hade då givetvis orsakat lite komplikationer.. En tand längst in såg inte alls bra u...

Av Katjis - 8 april 2016 10:03

 Ja jag har då två sadlar till min häst. En dressyr Röösli Pilatus MW och en Thorowgood T4 vid normal manke. Hon som gjorde kollen tyckte jag hade 2 jättefina sadlar men båda behövdes korrigeras till lite. Jag var orolig att hon skulle säga att båda ...

Av Katjis - 30 mars 2016 15:30

Var ett ganska gode bra tag sedan jag skrev något här. Så är väl dags att uppdatera läget! Nu på senare tid har jag fått problem med gröna alger på vattenytan.. Ingen aning om vad dessa är mer än att det är ganska irriterande då de hindrar vattenyt...

Av Katjis - 11 juni 2015 10:37

Det roligaste med att blogg här på bloggplatsen.se är att jag kan ser hur många som besöker min blogg. Och hur många som egentligen hittar mig via olika sökmotorer. Alltså vad folk har sökt efter och sedan klickat in på min blogg och läst mina inlägg...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards