Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Katjis - 3 juni 2011 17:00

Rödbetstestet:

Jag vet inte hur jag ska tolka "svaret" jag fick.  Frågan är hur rött ska egentligen urinet bli?..  

Mitt blev inte direkt rött utan mest bara... lite mörkare. Mindre kul när man har ett svar men vet inte hur man ska tolka det.  


Det lustiga..

Jag har sedan tidigare PH-stickor. På morgonen när jag klev upp var PH-värdet 5 och jag tog ett nytt test i samband med rödbetorna. Då var PH-värdet 8.

Om det är bra eller dåligt vet jag inte 

Av Katjis - 3 juni 2011 11:05

Kan det vara så enkelt?

Har nu börjat fundera om mina magbesvär beror på att jag har för lite magsyra..?


Nu imorse

Direkt när buktiken öppna så for jag iväg för att köpa bikarbonat och färska rödbetor..

Bikarbonaten gav mig en lite rapning. Men det har då rört om nere i magen! Och jag har som känt att en rap när på g upp men den har som forsvunnit..


Rödbetorna.

Jag har nu testat att koka 2 färska rödbetor. Jag var inte helt säker på om jag skulle skala dom eller salta dom om de ska vara varma eller kalla när jag äter dom? Så jag har nu slängt 2 färska rödbetor i kastrullen.

Till detta ska jah äta 1 kokt ägg.



UPPDATERING


Nu har jag ätit de 2 kokta färska rödbetorna samt 1 kokt ägg... Hoppas resultatet inte påverkas pga att ägget blev liiiite löskokt  Samt bikarbonaten som jag drack nyss..

Vattnet jag kokade rödbetorna i blev väldigt rött!

Ja undra om det skulle gå bra att äta frukost eller dricka något.. Men får nog vänta ett ta med det.

Så får ta mig en promenad istället.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards