Alla inlägg den 30 september 2010

Av Katjis - 30 september 2010 18:39

Bye 50 öre!

Idag ska tydligen 50 öringen tas ur bruk. Jag tycker det är en aning trist men samtidigt en lättnad i pånboken  .


Planer på att åka på besök..

Hade tänkt åka till en kompis idag men det sket sig. Hon sluta sent idag och ska lägga sig ganska tidigt så inte direkt så kul=/ Men blir att åka dit imorn:)

Ska in till stan och plocka upp henne å passa på att handla inför SÖNDAG! Då ja fyller år  


Full rulle imorn!

Imorn ska jag fara in till City och ta ett blodprov! Har bara fått en kallelse så har ingen aning om vad de ska kolla. Men får se:) Hoppas på att resultatet blir OK.

Efter det blir det att åka med en kompis och kika på tyger:)

Å senare blir det att åka och plocka upp en annan kompis:) Handla och vara social  


Nå klåda i öronen och gommen..

Har haft problem med klåda i munhålan å öronen. Har haft det lite till å från innan men jag blev less då det höll i sig i 3 dygn  

Höll på att flippa ur så gav mig iväg till läkare. Fick inflammations dämpande å antihistaminer. Drygt 7 timmar senare upphörde klådan! 

Är int färdig med kuren än men har inte haft nå klåda alls:) Skönt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards