Alla inlägg den 17 april 2011

Av Katjis - 17 april 2011 14:45

Är som tevligt 

Nu har Anna Skipper kommit tillbaka i tv Många som påstår att hon inte är så duktig på det där med kost. Men jag gillar henne för det. De personer som har varit med i programet verkar då inte ha misslyckats och de verkar dessutom må bra.


Sen så..

Anna ser själv bra ut enligt mig. Hon varkar alltid vara glad och strålar glädje och har dessutom former de där bredare höfterna som det pratas om Den dära timglasformen som jag själv vill ha

Får mig till ett positivt tänkade 

Go Anna! 


Äääänka.

Jag tycker då att Skipper är en bättre än Anka. Mena vad var det hon hade? Under 10 % fett?En kvinna ska har tror det var 20-30% fett? Undra vad Skipper har.. Undra om Skipper själv brukar fuska eller om hon allid äter "nyttigt".

Men får hon aldrig ett sug efter en riktigt flottig pizza   med typ bacon, Beasås och gorgonzola eller bara en Coca Cola? 

Alltså jag mena då en Anna Skipper förbjuden pizza?   

 

Högstadiet..

Minns när man gick i högstadiet hur det konstant pratades om att tjejers kroppar måste bestå utav fett för att den ska fungera. Jag har då närmare 40 % men jag mår då bra iallafall  De visar även mina hälsoundersökningar!


Fast det som stör mig mest är mina celluliter. De är som inte bara fula utan de gör också ont de gör tom när jag springer  


Kul att det ställer upp.

Jag tycker som att programmet är lite annorlundra nu jämför med innan. Iallafall detta avsnitt jag kolla på (del 2). Det var som mycket om tjejen där.

Och jag får vara tacksam över att folk ställer upp De är som sagt inte ensamma så det är vänligt av dom att dela med sig om sina "problem" så öppet.  


En fegis.

Jag är en fegis så hade inte vågar göra det. 

Finns säkert fleeeera människor som har samma problem som jag. Men jag får vänta på att någon annan vågar möta Skipper..  Jag äääälskar mat!  


Jag föredrar att åka snålskjuts helt enkelt 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards