Alla inlägg den 27 april 2011

Av Katjis - 27 april 2011 11:15

Ena lever 

Har planterat om mina 2 orkidéer. Jag trodde att den ena inte skulle överleva men det visade sig att jag hade lite fel.

 Denna orkidé håller nu på att få ett till blad och en till rot? eller är kanske förhoppningsvis en ny "stängel".. 


Gröööönt! 

Sen så syns det jättefina och färska gröna "rötter". Vilket jog hoppas är bra   Denna Orkidé har jag dock i en genomskilnig kruka fast krukan är ändå inte genomskilnig. Men den verkar trivas  Hoppas den andra Orkidéen visar lite livstecken...






Hoppas den andra vaknar. 

Den andra Orkidéen har också gröna rötter. Men inte lika många och syns inte alls lika tydligt.   Men de är trots allt gröna  Har dock inget foto på den..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards