Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Katjis - 16 oktober 2010 15:12

Jäflar Parasiter?

De lever än.. Nu finns de även på den levande växten.. Den skulle ju ha en renande funktioner.. Skulle använda halva dosen utav Ektozon Dvs 1 tsk per 100 liter..?


Börjar med fundera på om det är mögel?

Har googla runt å läst på flera olika forum. Men int hittat nå som liknar..

Får be pappa min ta med ett foto på "luddet" så Rolle får ta en titta.. Pappa min ska köpa ett nytt filter till min "AuaEl Mikro fan".


Kanske damm?

En annan tanke är damm.. De kanske är damm som klumpat sig å fastnat på grejer? Brukar ha locket till akvariet öppet ibland. Luktar så illa annars  


Som en manet!

Om man rör om i vattnet så rör den på sig precis som en manet! Helt mysko..  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards