Alla inlägg den 9 december 2010

Av Katjis - 9 december 2010 22:10

Ett tag sedan jag uppdatera..

Nu har jag kommit fram till att denna snö som har kommit inte kommer försvinna förrän efter jul  Det är som mys med snö  

Så länge jag inte behöver se all hundbajs och hundpiss över allt  Visst jag ska kanske inte skylla allt på hundar men ja..

Restprodukerna från bilarna är inte heller så fint men för mig är det mindre trevligt att trampa på alla hundbajs och hundpiss..


Jag borde ta och julhandla någon dag menmen..

Har ju aktivitetsstöd så jag vet ju aldrig när jag får mina pengar  Så bäst att handla då jag har fått pengarna.. Helt enkelt för att undvika att hamna i en ekonomiskkris.. 


Jag har ju betalat för att få A-kassa.

Innan fick jag A-kassa.. Men efter att jag varit arbetslös i några veckor så fick jag gå över till "aktivitetsstöd". Det känns jävligt.. Jag har mer eller mindre betalat för att slippa Försäkringskassan 

 Jävlar politik som förstör ens liv, syfter på Herr Reinfeldt som vanligt


Ingen struktur alls.. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards