Alla inlägg den 21 december 2010

Av Katjis - 21 december 2010 21:56

Nu e jag bitter!  

LTNBD har nu tagit bort ett antal linjer som jag brukar åka med  Så nu har jag färre alternativ att välja mellan.. Dvs saknar nästan ett socialt liv 


Den 12 december..  

Fick vi nya tider.. Jag har åkt buss ett antal gånger sen dess och bussen har aldrig varit i tid.. Eller ja 2 minuter sen så det räknas egentligen inte!


GPS liksom?!   

Ehh finns det inte något som kallas GPS? Varför har inte dessa bussar ett sådant system? Ringer man kuntjänst har de ingen aning om vars deras bussar befinner sig i norrbotten


Igår fick jag vänta i drygt 1 jävlar timmar på bussen!

Och de på kundtjänst hade ingen aning om vars bussen varOm de iallafall kunde säga att bussen befinner sig i staden bla och och bla minuter sen. Då kan jag iallafall gå och värma mig! Men nejnej vi är så efter i norrland! 


Mina tår höll på att dö igår!  

Jag frös så otroligt mycket om tårna igår  Var tom tvungen att bruka mina lovikavantar på mina tår 


Fan att vi ska vara så efter här uppe..  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards