Alla inlägg den 16 december 2010

Av Katjis - 16 december 2010 20:33

Igår kväll beställde jag linser från lenson.com

Idag fick jag mejl om att de har sänt iväg min order 

Har tidigare beställt från dem och har varit helt supernöjd med dem. Något jag rekommenderar 


Ska får linserna om 1-2 arbetsdagar 

Jag beställde dock bara 1 paket men det får duga.

Har trots allt hittat ett par glasögon jag trivs i 


Torra ögon..

Jag har väldigt torra ögon så linserna börjar lätt skava  Kan därför inte bära månadslinser Utan blir endags.

Speciellt om jag kollar på film eller kör bil. Blinkar tydligen för sällan så håller inte ögonen fuktiga

Tårvätskan ska tydligen hålla dåliga bakterier borta

Har blivit rekommenderad att använda extra vätska.

Men blir sällan av, tyvärr 


För mig höll det på att sluta illa då jag slarva med månadslinserna 


Var rädd om era ögon. Svårt att få nya! 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards