Alla inlägg den 26 december 2010

Av Katjis - 26 december 2010 23:30

Uppdatering ang Vorticella.

Man har tidigare kunnat läsa om de problem jag har haft i akvariet. Tror jag tidigare nämnde att Vorticella var borta. Men..  

För någon  vecka sedan la jag i en växt i akvariet.. Och viiips så var de tillbaka  

 

Planaria..

Vorticella (även kallat klockdjur) försvann då jag fick tillbaka Planaria.. Samt då jag tog bort växterna  Det har som tur inte ploppat upp så mycket Vorticella. Men det syns ändå.. Som jag tidigare har nämnt har jag sett att Planaria äter Vorticella.. Så frågan är varför inte Vorticella är uppäten?  

 

Det viktigaste är att min salamander mår bra. Vilket han verkar göra  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards