Alla inlägg den 27 december 2010

Av Katjis - 27 december 2010 12:15

Nu har det gått några dagar.

Jag for till läkaren för några dagar sedan för att få slippa klådan i öronen.. Eller munhålan  


Fick en kur med Betapred

Har tidigare haft den kuren. Men är inte något man bör köra regelbundet 

Läkaren kom iallafall fram till att skicka mig vidare till någon som är mer kunnit inom hudvård  Får se hur lång tid det tar innan man kommer i kontakt med den avdelningen.


Lite mer än bara klåda i öronen. 

Jag även problem med eksem  Börjar bli ett ganska stort problem i min vardag.. Hur jag än smörjer in mig så blir jag inte bättre  Har haft problem sedan jag var barn  För några år sedan var inte detta ett så stort besvär..

Men nu sedan 3 år tillbaka så har det blivit värre 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Vad tycker du?

Vad anser Ni om bloggar som handlar om bloggarens sjukdommar, beroenden och svårigheter mm?
 Intressant
 Orsakar hypokondri
 Bra tips
 Patetiskt
 Vill du skaffa en?
 Hjälpt mig/någon annan
 Positivt
 Tragiskt
 Ger mig motivation
 Negativt
 Orka?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards